مركز خريد سررسيد و تقويم عمده كجاست؟

یه آدم فعال که دوست داره اطلاعاتشو به اشتراک بذاره

مركز خريد سررسيد و تقويم عمده كجاست؟

۱۳ بازديد

مركز خريد سررسيد و خريد تقويم
مرکز خرید فنس در ایران

براي تمامي افرادي كه تصميم خود را براي استراتژي بازاريابي خود گرفته اند انتخاب بهترين مكان و مركز براي خريد سررسيد و تقويم ضروري است. از آنجايي كه اين محصول در تيراژ بالا چاپ مي شود و هزينه ي چشم گيري دارد دقت فراوان در آن ضروري است. سررسيد از كجا بخرم؟ قيمت كدام تقويم مناسب تر است؟ چگونه با توليد كننده تقويم و سررسيد ارتباط برقرار نمايم؟ در اين مقاله به اين سوالات پاسخ داده مي شود.

توليد كننده يا فروشنده

ميان توليدكننده تا فروشنده تفاوت از زمين تا آسمان است. فروشنده از نامش پيداست كه محصول را از توليدكننده با قيمتي بسيار ارزان خريداري مي نمايد و در فروشگاه خود كه مي تواند حضوري يا انلاين باشد به فروش مي رساند. جدا ار اين بحث كه در بحث سررسيد و تقويم ارتباط با توليد كننده براي تبليغات ضروري است وجود يك يا چند واسطه گر در اين ميان به افزايش قيمت ها دامن مي زند.

براي سفارش سررسيد تبليغاتي ارتباط با توليد كننده اجبار است

در مبحث چاپ سررسيد يا چاپ تقويم كمي موضوع متفاوت است. ماهيت تقويم و سررسيد به امكان تبليغ در آن است و در واقع اين قابليت است كه موجب محبوبيت آن شده است. در يك سررسيد بخش هايي براي تبليغات شما به صورت بسيار شكيل و لاكچزري تعبيه شده است. كاغذهاي فانتزي و گلاسه كه روي آنها محصولات يا درباره ي شركتتان را چاپ مي كنيد. ربان سررسيد كه شايد به ذهن خيلي از توليد كنندگان نرسد يك آيتم تبليغاتي خاص و زيباست. در سررسيد گاموت اسم شركتتان يا هرآنچه دوست داريد با ربان بافته مي شود. جلد سررسيد هم كه ديگر كاملا شناخته شده است. اين آيتم ويژگي هاي نابي دارد و به طرق مختلف اعم از پلاك فلزي، حك ليزري و چاپ داغي به روي آن تبليغات انجام مي شود.

اما براي انجام تك تك اين آيتم ها بايد با خريدار و شركت سفارش دهنده ارتياط برقرار نمود زيرا رضايت او بر هركدام از اين موارد است كه يك سررسيد را تشكيل مي دهد الزامي است. در نهايت يك كارتن نمونه سررسيد براي شركت ارسال مي شود كه در صورت رضايت او چاپ كلي انجام مي شود.

بهترين مراكز توليد كننده سررسيد

  • سررسيد گاموت

سررسيد گاموت با بيش از يك دهه سابقه در توليد سررسيد، سالنامه و تقويم در تهران، تمامي ايران و حتي كشورهاي حاشيه خليج فارس شناخته شده است. سررسيد هاي او در ظاهر لاكچري و شديد و كيفيت فوق العاده در دوخت و جلد سازي و ورق و صدالبته چاپ ارائه مي شوند. در سايت سررسيد گاموت انواع فراواني از سررسيد اروپايي، سررسيد وزيري، سررسيد ارگاناير، سررسيد رقعي، سررسيد مديران، ست مديريتي سررسيد و بسيار ياز محصولات ديگر به صورت دسته بندي شده و كاتالوگ بندي قابل مشاهده است.

  • سررسيد برگ

واحد سالنامه برگ در سال 1383 و با هدف فرهنگسازي در زمينه ارائه خدمات مطلوب چاپ، تبليغات وبازاريابي شروع به فعاليت نمود. اين مجموعه با گردهم آوردن گروههاي تخصصي در حوزه هاي مشاوره، رسانه، هنري و فني و همچنين با بهره گيري از مدرن ترين تجهيزات و كارآمدترين فرآيندها، سعي دارد تا از طريق ارائه خدمات يكپارچه تبليغاتي، به شكل تخصصي پاسخگوي كليه نيازهاي مشتريان خود باشد.

توصيه مي كنيم از مركزي خريد كنيد كه خود مجهز به چاپخانه اختصاصي باشد. به طور مثال چاپخانه سررسيد گاموت مجهز به جديدترين تكنولوژي چاپ، جلد سازي و صحافي است.

اميدوارم اطلاعات بالا به سوالات شما پاسخ داده باشد.

نويسنده: بهار بيگي

مرجع:سررسيد گاموت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.