نحوه تشخیص سررسید 1402 با کیفیت

یه آدم فعال که دوست داره اطلاعاتشو به اشتراک بذاره

نحوه تشخیص سررسید 1402 با کیفیت

۵ بازديد
سررسید ها نام دیگر تقویم های بزرگ هستند که به دلیل استفاده های فراوانی که دارند از محبوبیت بالایی برخوردارند. جدا از مبحث انواع آنها که خود شامل یک مقاله ی بزرگ می شود تنوع فراوانی نیز در کیفیت وجود دارد. بعد از اینکه انواع آنها را از نظر ابعاد و کارایی برشمردیم با یکدیگر راجع به کیفیت صحبت خواهیم نمود.

تقویم سررسید دانش آموزی 

سالنامه دانش آموزی مختص شماست. از آن می توانید برای یادداشت کردن تاریخ های امتحان، برنامه ریزی درسی و انجام وظایف مربوط به مدرسه می‌باشد. استفاده کردن از این سررسید ها کمک می‌کند بچه ها از ابتدا با مفهوم برنامه ریزی خوب اشنا شده و بتوانند اینده ای بهتر داشته باشند.در بسیاری از این سررسید ها حتی جدول هایی برای علامت زدن ساعات مطالعه نیز وجود دارد.

بیشتر بدانید: تفاوت دفتر خاطرات ، پلنر و بولت ژورنال

سررسید تعطیلات چیست؟

در هر سررسید قسمتی وجود دارد که تعطیلات سال جاری در آن به طور کامل به همراه دلیل تعطیلی نوشته شده است. البته در هر صفحه سال که مربوط به یک روز تعطیل باشد نیز با رنگی مخصوص و نوشتن دلیل تعطیلی آن روز نمایش داده شده اما در هر سررسید صفحه ای جداگانه نیز به این موضوع اختصاص یافته است.

اما سررسید تعطیلات سررسیدی است که مخصوص افرادی است که برای سفر ها و تعطیلات خود برنامه های بلند مدت دارند و می‌توانند در این دفاتر برای تعطیلاتشان برنامه ریزی کنند.

برای مراسم عروسی خود سررسید ازدواج را فراموش نکنید

سررسید های ازدواج که البته در ایران کمتر کاربرد دارند مخصوص برنامه ریزی کارهای مربوط به مراسم ازدواج هستند که با استفاده از آن ها می‌توانید زمان مراسم های مختلف و بودجه و کارهایی که باید انجام دهید را مشخص کرده و با توجه به آن ها کارتان را جلو ببرید.

 

تقویم سالنامه هایی که اتفاقا برای محیط زیست مناسب هستند

چه خبری بهتر از تقویم سالنامه هایی که از کاغذ های بازیافتی درست شده اند. این سررسید ها که به عنوان سررسیدهای تجدید پذیر شناخته می‌شوند، هیچگونه آسیبی به محیط زیست نزده و کاملا قابل بازگشت به طبیعت هستند و به این ترتیب توانسته اند طرفداران زیادی جذب کنند.

بیشتر بدانید: ده دلیل قاطع بر نیاز به تقویم رومیزی

کیفیت سررسید به چه معناست؟
حتما شما هم مانند من تا به حال تقویم سررسید به هدیه از کسی دریافت نموده اید. وقتی با ذوق و شوق آن را باز کردید تا نکته ای یا سرآغازی در آن یادداشت نمایید. با اولین جوهری که به روی کاغذ پخش شده است به شدت توی ذوقتان خورده است. در کمال تعجب مشاهده نموده اید که جوهر حتی از کاغذ پس داد و به کاغذ بعدی نیز سرایت کرد. شما هم در ابتدا نمی دانستید مشکل از کجاست؟ 

گاهی سررسید ها ورق ورق می شوند و یا از جلدشان جدا می شوند که صحنه ی بسیار ناخوشایندی را به وجود می آورند. نگویم از آن روزی که کاغذ ها از فنرشان خارج می شود و یا بدتر از آن فنرشان کج می شود.
در صنعت چاپ تمامی اینها نشانه ی ضعف در کیفیت سررسید یا همان تقویم است. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.