سالنامه 1401 را گران نخريد

یه آدم فعال که دوست داره اطلاعاتشو به اشتراک بذاره

سالنامه 1401 را گران نخريد

۱۳ بازديد

كاربرد سالنامه كجاست؟

همزمان با نزديك شدن به سال جديد، بسياري از چاپخانه ها مملو از افرادي هستند كه مي خواهند برند و نام تجاري كسب و كار خود را بر روي سررسيد حك كنند. به عقيده آن ها اين روش بازاريابي مي تواند مسير موفقيت در كسب و كار را هموارتر سازد. بايد بگوييم كه اين ديدگاه و عقيده كاملا صحيح است. ما با چاپ نمودن برند حرفه خود بر روي سررسيد و هديه دادن آن در واقع شرايطي را فراهم كرده ايم تا ديگران با كسب و كار ما بيشتر آشنا شوند اين كه چه محصولي را به فروش مي رسانيم؟ يا چه خدماتي مي توانيم به مشتريان ارائه دهيم؟. در يك كلام با اين كار توانسته ايم خيلي زيركانه فرايند تبليغ و بازاريابي را پياده سازي كنيم. پس اميد مي رود با معرفي خود به مشتريان، آن ها در صورت نياز بتوانند به ما مراجعه كنند.

تعريف واضح يك سررسيد براي همه

سررسيد از جمله وسايلي است كه از محبوبيت بالايي در بين مردم برخوردار است. اكثر افراد در منزل و يا محل كار خود از سررسيد براي مشاهده نمودن روزهاي سال، بررسي رخداد هاي فرهنگي، تاريخي، اجتماعي، مذهبي، يادآوري روزهاي خاص مانند تولد و يا سالگرد ازدواج، نوشتن ليستي از كارهاي روزانه  استفاده مي كنند. حال اگر نام تجاري و يا شعار تبليغاتي كسب و كار خود را بر روي آن درج كنيم، چون به خاطر كاربردي بودن همواره در معرض ديد قرار دارد بي ترديد برند ما بهتر مي تواند در ذهن و روح مخاطب حك شود.

و اما سالنامه چيست و از كجا نشات گرفته است؟

سالنامه دفتري است عموما با جلد چرم كه در برگه هاي آن تقويم يكسال چاپ شده است. به سبب محبوبيت و كارايي فراوان سالنامه ها در طول ساليان تنوع زيادي در توليد اين محصول ديده مي شود. برگه هاي داخلي سالنامه ها حاوي اطلاعات كاملي مي باشند كه مورد نياز هر فرد در طول سال مي باشد. اما مهمترين بخش يك سالنامه ، تقويم آن مي باشد.

بر اساس چينش تقويم در برگه هاي سالنامه اين محصول به سبك هاي سالنامه روزشمار ( پنجشنبه و جمعه با هم ) ، روزشمار ( پنجشنبه و جمعه جدا ) ، سالنامه دو روز شمار ، سالنامه هفته شمار ( دستيار ) ، سالنامه هفته در دو صفحه ، سالنامه ماه شمار و سالنامه يك ماه در دو صفحه ارائه مي شود.

سالنامه به انگليسي چه مي شود؟

همان طور كه در توضيحات بالا مشخص است، هيچ يك از كلمات پيشنهاد شده توسط ديكشنري هاي آنلاين نمي توانند به عنوان معادل (سررسيد،سالنامه ) مورد استفاده قرار گيرند. بسياري از افراد نيز كلمه calendar را به عنوان معادل سررسيد ( سالنامه ) در انگليسي مي دانند. 

تاثیر قیمت ارز و آهن بر روی تقویم
با گران شدن ارز و آهن و طلا قیمت سررسید نیز گران شده است. شاید دانستن این نکته که قیمت میلگرد و نبشی و سپری که کاملا دور از ذهن است بر قیمت کاغذ تاثیر بگذارد برایتان جالب باشد. برای پیش بیتی قیمت کاغذ که بالا رفتن قیمت تقویم را در پی خواهد داشت به سایت آهن دپو مراجعه بفرمایید.

سالنامه را گران نخريد ارزان بخريد

اما گاموت پرينت ذاتا ارزان است. ما سود خود را از سالنامه بي كيفيت به دست نمياوريم بلكه با رضايت مشتريان است كه سالانه اين تيم چاپخانه، طراحي، توليد و انتشارات در ميان همه ي ورشكستگي هاي همكاران همچنان سراپا مانده است. درست است كه ارزان بودن اين تقويم روميزي يا سررسيد سود را از روي روي تك تك آنها بسيار محدود مي كند، با اين حال سفارشات عظيم شركت هايي كه دهه هاست با ما همكاري مي كنند در تيراژ بالا توانسته است بر تعداد كارمندان شركت و چاپخانه بيافزايد. براي خرید سررسید 1401 ما همچون يك منبع عمل مي كنيم به نحوي كه شركت ها براي قيمت گذاري با ما تماس مي گيرند پس كيفيت و ارزاني تقويم روميزي 1401/سررسيد 1401/سررسيد 401 در گاموت پرينت تضمين شده است. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.